Q&A Discussions

Career
2 Votes
4 Answers
6th Sep 2019, 5:43 PM
Yonar ☸️
Yonar ☸️ - avatar
Career
2 Votes
3 Answers
26th Feb 2018, 6:44 PM
Anthony Vega
career
0 Votes
8 Answers
24th Jul 2020, 5:51 AM
wnuri
wnuri - avatar
CAREER
0 Votes
5 Answers
6th Jun 2020, 10:03 AM
Mark Joshua C. Sayen
31st Oct 2018, 7:35 AM
Sarmad Baloch
Sarmad Baloch - avatar
Career Path
5 Votes
3 Answers
24th Jul 2018, 4:11 PM
Kingsley Aham
Kingsley Aham - avatar
Career change
2 Votes
3 Answers
2nd Aug 2019, 12:14 PM
Russell
5th Oct 2020, 3:28 PM
D. Navya
D. Navya - avatar
20th Dec 2018, 5:13 AM
zulises
Career advice?
3 Votes
2 Answers
20th Jan 2018, 3:43 AM
Mohammed
Mohammed - avatar
27th Nov 2018, 3:07 PM
Prajay Praju
Prajay Praju - avatar
15th Apr 2018, 4:19 PM
Gurpreet Singh Virdi
Gurpreet Singh Virdi - avatar
Career advice
2 Votes
3 Answers
2nd Apr 2017, 2:31 PM
Jace Anderson
Jace Anderson - avatar
23rd Sep 2020, 9:21 PM
Bijin Sanny
Bijin Sanny - avatar
20th Jul 2018, 1:47 PM
Alex
Alex - avatar
11th Jan 2017, 8:53 PM
kiki
Java programmer career
3 Votes
4 Answers
31st Oct 2018, 8:44 PM
Diogo
Diogo - avatar
10th Jan 2020, 4:23 PM
Abdel-Hamed Atef
Abdel-Hamed Atef - avatar
Career Path
0 Votes
1 Answers
19th Aug 2020, 4:13 AM
Patrick
Patrick - avatar
24th Mar 2020, 3:54 PM
Mubashar Hassan
Mubashar Hassan - avatar
31st Mar 2020, 9:14 PM
Guy G.
Guy G. - avatar
27th Apr 2017, 2:58 PM
umair
umair - avatar
Career change help
1 Votes
2 Answers
25th Jan 2022, 5:25 PM
Raquel Ortega
Career in php.
4 Votes
2 Answers
9th Dec 2017, 10:53 AM
Madhuri Bhamare
Career Guidance
1 Votes
1 Answers
27th Mar 2017, 4:22 AM
Medo Myrtle
Medo Myrtle - avatar
New career
1 Votes
1 Answers
4th Oct 2017, 1:31 PM
Konrad Szymanik
Konrad Szymanik - avatar
22nd Nov 2017, 4:30 PM
The_Engineer_{🤓}
The_Engineer_{🤓} - avatar
27th Apr 2017, 2:54 PM
umair
umair - avatar
4th Jun 2017, 3:50 PM
umair
umair - avatar
22nd Sep 2019, 8:28 PM
Harmane Quddus
Harmane Quddus - avatar
Passion vs career
2 Votes
3 Answers
1st Mar 2018, 5:55 AM
Rooking Ewondo Sfuut
Rooking Ewondo Sfuut - avatar
11th Mar 2017, 1:17 PM
aaiem_raman
aaiem_raman - avatar
4th Sep 2019, 11:28 PM
Onuselogu Chidubem Joseph
Onuselogu Chidubem Joseph - avatar
23rd Feb 2019, 2:57 PM
Stephen Van Der Westhuizen
Stephen Van Der Westhuizen - avatar
18th Apr 2018, 1:05 PM
Amar Dahake
17th Jan 2017, 6:18 AM
Ratan Debnath
Ratan Debnath - avatar
5th May 2019, 12:43 AM
MANUSHI
MANUSHI - avatar
20th Nov 2016, 12:08 PM
Silvanus Justice Silvanus
Silvanus Justice Silvanus - avatar
24th Feb 2021, 11:11 AM
thatstupidcoder
thatstupidcoder - avatar
29th Dec 2021, 5:20 PM
Mishu
Mishu - avatar
15th Feb 2018, 5:24 PM
beedisha das
beedisha das - avatar
5th Jun 2018, 5:24 PM
John Weeks
John Weeks - avatar
6th Apr 2020, 11:54 AM
@instinctwarrior
@instinctwarrior - avatar
8th Nov 2019, 11:28 AM
Shalom Emmanuel
Shalom Emmanuel - avatar
15th Oct 2018, 1:27 PM
0x6176696c61
0x6176696c61 - avatar
12th Aug 2019, 10:11 PM
Kenny McLeod
Kenny McLeod - avatar
Career in Coding?
1 Votes
1 Answers
22nd Feb 2017, 9:00 PM
Nelle
Nelle - avatar
28th Aug 2020, 1:38 PM
Kanith Kamal
Kanith Kamal - avatar