Q&A Discussions

Ubuntu
14 Votes
15 Answers
19th Feb 2017, 8:12 AM
Savin V.I.
26th Nov 2020, 8:18 PM
Mehan Alavi Majd
10th May 2018, 5:39 AM
アルゴリズム X
アルゴリズム X - avatar
11th Nov 2017, 6:45 PM
Saïd Kamal
Saïd Kamal - avatar
23rd Oct 2020, 2:28 PM
Night Fury🔥<adrina>
Night Fury🔥<adrina> - avatar
11th May 2021, 9:32 AM
Uktargeted Individual
Uktargeted Individual - avatar
16th Jan 2017, 7:58 AM
Valerian Dwi Purnomo
Valerian Dwi Purnomo - avatar
6th Jun 2017, 1:04 AM
Deepesh Choudhary
Deepesh Choudhary - avatar
8th Apr 2017, 11:24 PM
Learn More
Learn More - avatar
23rd Dec 2020, 8:44 AM
Shubhan
Shubhan - avatar
20th Oct 2018, 9:43 AM
Sergei Kalugin
Sergei Kalugin - avatar
13th Mar 2018, 1:17 PM
lee.pete
lee.pete - avatar
10th Nov 2021, 10:40 AM
HICHAM
28th Oct 2016, 2:20 AM
Sahil
Sahil - avatar
Ubuntu or Kali Linux ?
2 Votes
1 Answers
21st Mar 2018, 3:41 PM
Завен Саргсян
Завен Саргсян - avatar
Shebang line in ubuntu
-2 Votes
1 Answers
12th May 2017, 3:15 PM
mohsen
27th Jul 2017, 6:00 AM
~Sudo Bash
~Sudo Bash - avatar
12th Apr 2017, 10:18 AM
Sayantan Saha
Sayantan Saha - avatar
16th Sep 2022, 8:35 AM
Laziza Khasanova
Laziza Khasanova - avatar
5th Feb 2022, 1:35 PM
Commander Erwin Smith
Commander Erwin Smith - avatar
9th Apr 2017, 7:09 PM
Daniel Oseias Muller Michels
Daniel Oseias Muller Michels - avatar
20th Jan 2019, 6:22 AM
Yogesh Sambharam
Yogesh Sambharam - avatar
8th Oct 2018, 4:38 PM
AKASH KRISHNA
AKASH KRISHNA - avatar
9th Oct 2020, 9:23 AM
Nico Blazy
Nico Blazy - avatar
26th Mar 2020, 6:36 AM
Night Fury🔥<adrina>
Night Fury🔥<adrina> - avatar
18th Jan 2017, 8:44 AM
Inan Azmine
Inan Azmine - avatar
21st Dec 2017, 5:27 PM
Alex Hartmann
Alex Hartmann - avatar
11th May 2017, 5:22 PM
mohsen
4th May 2021, 1:04 AM
Holyboi
Holyboi - avatar
2nd Dec 2017, 7:15 AM
M.ÂmïNÀ
M.ÂmïNÀ - avatar
30th Oct 2020, 4:53 PM
Said Abiola
17th Mar 2018, 5:40 PM
Nikhar Sachdeva
Nikhar Sachdeva - avatar
7th Jan 2018, 4:07 AM
Mohit Bhatt
Mohit Bhatt - avatar
8th May 2017, 5:16 AM
shan doddi
shan doddi - avatar
14th Aug 2016, 1:45 PM
Ronit
6th Apr 2017, 10:45 PM
Nahabwe Edwin
Nahabwe Edwin - avatar
17th Feb 2020, 4:20 AM
Neeraj Upadhyay
Neeraj Upadhyay - avatar
7th Jul 2016, 7:49 PM
Aquib Javed Khan
Aquib Javed Khan - avatar
19th Oct 2022, 7:47 AM
rugved kulkarni
17th Feb 2021, 4:26 PM
Ayesha 8767 Kazi
Ayesha 8767 Kazi - avatar
25th Jan 2017, 7:52 AM
sion
11th Dec 2017, 11:45 AM
Любомир Къндев
Любомир Къндев - avatar
21st Mar 2018, 2:40 PM
Irman Utamara
Irman Utamara - avatar
11th Dec 2020, 3:57 PM
talha arab
talha arab - avatar
29th Sep 2017, 1:19 PM
Yasir Mahmood
Yasir Mahmood - avatar
22nd Mar 2019, 6:56 AM
AlphaCPU
AlphaCPU - avatar
21st Sep 2019, 11:09 AM
Pradip Pawar
Pradip Pawar - avatar