Q&A Discussions

True and true
1 Votes
2 Answers
25th Jan 2017, 11:23 AM
Abby Sawyer
Abby Sawyer - avatar
4th Apr 2018, 7:48 PM
Alex Go
Alex Go - avatar
True || False
8 Votes
9 Answers
15th Jun 2018, 7:44 PM
Shimon
Shimon - avatar
True or not
8 Votes
18 Answers
2nd Apr 2017, 5:01 PM
Edward
26th May 2020, 12:27 PM
3.14
3.14 - avatar
22nd Sep 2021, 8:30 AM
Aniket Ganguly
How 7!=8 is true
-3 Votes
16 Answers
27th Jun 2021, 2:55 AM
Madhu Mannem
Madhu Mannem - avatar
if True expression
0 Votes
9 Answers
16th Sep 2020, 10:45 AM
cgayle
True statement???
0 Votes
3 Answers
4th Jun 2018, 11:16 AM
RP. SANTHOSH
RP. SANTHOSH - avatar
23rd May 2020, 7:08 AM
Tomiwa Joseph
Tomiwa Joseph - avatar
12th Sep 2022, 9:55 AM
Tina 🕊🇺🇦🇮🇷
Tina 🕊🇺🇦🇮🇷 - avatar
Make expression true
0 Votes
7 Answers
7th Nov 2019, 1:04 PM
Yousaf
Yousaf - avatar
assert True
1 Votes
2 Answers
12th Oct 2018, 11:19 PM
carlos ramos
carlos ramos - avatar
Is true is a keyword???
2 Votes
2 Answers
10th Feb 2019, 4:28 PM
Utkarsh Chandra
Utkarsh Chandra - avatar
11th Apr 2020, 7:35 AM
Abdul Manan Jutt
Abdul Manan Jutt - avatar
25th Jun 2018, 3:47 PM
Ankit Maurya
Ankit Maurya - avatar
Why true false?
0 Votes
4 Answers
16th Oct 2020, 6:38 PM
Curious Ant
Curious Ant - avatar
17th May 2020, 6:38 PM
Hubert Richardo
28th Feb 2022, 4:48 PM
Siavash Kardar Tehran
Siavash Kardar Tehran - avatar
2nd Jun 2020, 7:00 AM
Kiuziu 💘 Berlin
Kiuziu 💘 Berlin - avatar
25th Apr 2021, 6:40 PM
vivek_sai 0449
vivek_sai 0449 - avatar
True or False
1 Votes
6 Answers
28th May 2017, 6:48 AM
Dante
True or false
1 Votes
6 Answers
13th May 2017, 4:22 PM
shad oow
shad oow - avatar
True and false
1 Votes
2 Answers
9th Jan 2022, 3:26 AM
dap
dap - avatar
1==1.0 output True
1 Votes
2 Answers
16th Feb 2019, 4:02 PM
zlyx525
1 == True
2 Votes
2 Answers
19th Aug 2016, 2:08 AM
Taylor Street
Taylor Street - avatar
False or True
1 Votes
2 Answers
29th Jun 2018, 10:27 AM
Ho Ho Yin
Ho Ho Yin - avatar
30th Jul 2019, 2:01 AM
Sanjay Kamath
Sanjay Kamath - avatar
8th Oct 2020, 8:36 PM
Alexis schiopu
Alexis schiopu - avatar
22nd Mar 2022, 6:04 PM
TeaserCode
it true
1 Votes
1 Answers
24th Nov 2017, 3:52 PM
Caadif Cabdiraxmaan
Caadif Cabdiraxmaan - avatar
20th Apr 2020, 12:12 PM
Kriti Parashar
20th Jul 2019, 3:10 PM
Francis Woli
Francis Woli - avatar
I cann't run true
1 Votes
4 Answers
1st Jul 2018, 6:46 PM
Ah Fu
6th Oct 2017, 12:13 PM
Kevin AS
Kevin AS - avatar
3rd Oct 2022, 2:10 PM
Szilárd Orbók
8th Apr 2017, 10:12 AM
Nipun Grover
Nipun Grover - avatar
How true is it
1 Votes
3 Answers
2nd Oct 2020, 7:52 AM
Evans Frimpong
Evans Frimpong - avatar
True or false
0 Votes
3 Answers
13th May 2017, 4:07 PM
shad oow
shad oow - avatar
True vs 1
0 Votes
1 Answers
4th Aug 2020, 5:19 AM
Solus
Solus - avatar
26th Apr 2022, 8:10 PM
Lz1234
This is true
2 Votes
1 Answers
12th Jun 2017, 7:33 AM
Grace_Coder
Grace_Coder - avatar
21st Feb 2020, 6:59 PM
Neel _22
Neel _22 - avatar
20th Nov 2018, 4:51 PM
Rex Hung
4th Sep 2018, 6:59 PM
ayoub soussi
ayoub soussi - avatar