Q&A Discussions

OS Poll
16 Votes
35 Answers
9th Apr 2017, 7:05 AM
Prince Saini
Prince Saini - avatar
os
1 Votes
11 Answers
5th Sep 2017, 11:14 AM
Ilias
Ilias - avatar
OS
2 Votes
2 Answers
21st Jan 2021, 2:42 PM
K.S.S. Karunarathne
K.S.S. Karunarathne - avatar
16th Jun 2017, 5:22 PM
code
code - avatar
13th Sep 2019, 4:29 PM
Lighton
Lighton - avatar
9th Jul 2017, 7:29 AM
nadz
nadz - avatar
Regarding OS
0 Votes
2 Answers
27th Jan 2021, 6:40 PM
Garima
Garima - avatar
11th Dec 2018, 8:12 PM
Rabia Alhaffar
Rabia Alhaffar - avatar
Best OS for c/c++
0 Votes
14 Answers
31st Dec 2019, 7:38 AM
Shubham kumar
Shubham kumar - avatar
chrome os
0 Votes
2 Answers
27th Jun 2016, 2:36 PM
Albert Rosenfield
Albert Rosenfield - avatar
1st Feb 2017, 9:37 PM
Wiktor Sołtys
Wiktor Sołtys - avatar
Which is OS very fast?
5 Votes
12 Answers
30th Oct 2019, 6:23 AM
#Ergashbek_Mατκαrιmoν
#Ergashbek_Mατκαrιmoν - avatar
1st Apr 2018, 9:11 PM
ZedFed01
ZedFed01 - avatar
7th Jan 2017, 1:02 PM
Hamza Merdzanic
Hamza Merdzanic - avatar
What os pointers
0 Votes
5 Answers
26th Dec 2017, 10:06 AM
Nabeel Hassan
14th Nov 2017, 4:32 AM
Chamin Jayasooriya
Chamin Jayasooriya - avatar
27th Jan 2018, 2:36 AM
JazzLady
JazzLady - avatar
3rd Aug 2016, 11:12 PM
André Luiz Gonçalves Toldo
25th Mar 2018, 1:01 AM
Tayyab Sajjad
Tayyab Sajjad - avatar
10th Dec 2020, 12:53 PM
K1auDIa KaDaM0UR0
K1auDIa KaDaM0UR0 - avatar
31st Aug 2018, 11:26 AM
Isiaq Abdulrahman
Isiaq Abdulrahman - avatar
17th Aug 2018, 6:22 PM
DaniAffCH
DaniAffCH - avatar
4th Mar 2018, 7:39 AM
Hemath Kumar
Hemath Kumar - avatar
19th Jan 2021, 5:40 AM
Samrat
Samrat - avatar
15th Nov 2017, 8:38 PM
Jonathan Alcequiez Villa
Jonathan Alcequiez Villa - avatar
3rd May 2018, 11:03 PM
Nate Espera
Nate Espera - avatar
9th Jan 2021, 7:12 PM
Kwabena Karikari Affum
Kwabena Karikari Affum - avatar
23rd Aug 2020, 1:55 PM
S.G.INGALE
S.G.INGALE - avatar
2nd Sep 2017, 4:55 PM
Asiri H
Asiri H - avatar
10th Jun 2018, 12:43 PM
Gontar
Gontar - avatar
9th Sep 2018, 6:18 PM
Carson
Carson - avatar
13th Oct 2019, 5:05 AM
Sarthak 🇳🇵
Sarthak 🇳🇵 - avatar
28th Sep 2019, 10:04 AM
Sam Sapiel
Sam Sapiel - avatar
21st Sep 2020, 8:44 PM
Diyorbek Shadiev
Diyorbek Shadiev - avatar
What is OS error
0 Votes
2 Answers
7th Dec 2018, 12:14 PM
Sai
13th Sep 2017, 6:14 AM
Max Sepúlveda
Max Sepúlveda - avatar
2nd Feb 2020, 12:11 PM
Moses Odhiambo
Moses Odhiambo - avatar
6th Aug 2020, 4:55 PM
Amit Kumar
Amit Kumar - avatar
26th Sep 2020, 6:09 PM
Kry$tof
29th Oct 2020, 6:36 PM
Hemanth Phani Kumar
Hemanth Phani Kumar - avatar
6th Feb 2018, 9:30 AM
Sachin Lobo Jeppu
Sachin Lobo Jeppu - avatar
9th Mar 2018, 7:47 PM
Jenny
Jenny - avatar
4th Oct 2018, 2:35 PM
Paulo Victor
Paulo Victor - avatar
13th Feb 2020, 3:05 PM
Sanjay Kamath
Sanjay Kamath - avatar
15th Aug 2016, 5:42 AM
Dheeraj Maheshwari
Dheeraj Maheshwari - avatar
28th May 2017, 9:41 AM
Ankit RAJ
Ankit RAJ - avatar
28th May 2018, 1:44 PM
Cris Lonngy
Cris Lonngy - avatar