Q&A Discussions

Audio HTML5
12 Votes
12 Answers
2nd Apr 2019, 6:00 PM
Lakshmana Guillén
Lakshmana Guillén - avatar
15th Sep 2018, 6:39 PM
🐺Michael🐺
🐺Michael🐺 - avatar
audio element
-4 Votes
9 Answers
18th Mar 2019, 7:50 AM
Sanaa Hareb
Sanaa Hareb - avatar
Audio
0 Votes
9 Answers
18th Nov 2018, 6:40 PM
Axelle
Audio auto play?
2 Votes
21 Answers
13th Aug 2022, 11:33 AM
✧ Abinash ★
✧ Abinash ★ - avatar
Audio
3 Votes
3 Answers
18th Aug 2018, 8:33 AM
Than Zaw Htet
Than Zaw Htet - avatar
audio
5 Votes
2 Answers
13th Mar 2021, 6:37 AM
Melekte Petros
Melekte Petros - avatar
Audio
1 Votes
4 Answers
16th Oct 2019, 3:03 PM
Rajneesh Kumar
Rajneesh Kumar - avatar
Audio link
2 Votes
8 Answers
8th Aug 2020, 6:30 PM
Neema Rathore
Neema Rathore - avatar
Audio Pause
8 Votes
5 Answers
28th Jul 2020, 5:50 PM
QOG
QOG - avatar
10th Jan 2018, 3:27 PM
Булат Усманов
Булат Усманов - avatar
Audio
0 Votes
3 Answers
30th Apr 2020, 1:02 AM
fixher cash
fixher cash - avatar
audio
1 Votes
2 Answers
13th Apr 2018, 6:04 PM
Namikaze Sr.
Namikaze Sr. - avatar
15th Apr 2019, 5:30 AM
Aamir Naseer
Aamir Naseer - avatar
7th Nov 2020, 2:16 PM
NASRUDDIN CHOUDHARY
NASRUDDIN CHOUDHARY - avatar
Autoplay audio
0 Votes
4 Answers
30th May 2020, 2:32 PM
Blokhin Roman
Blokhin Roman - avatar
Audio
1 Votes
3 Answers
12th Feb 2017, 12:09 AM
CSTÑTo
CSTÑTo - avatar
10th Mar 2021, 5:09 AM
MeRrikK
MeRrikK - avatar
Audio Html5
1 Votes
3 Answers
6th Jul 2017, 6:58 PM
_Legend27_
_Legend27_ - avatar
Audio
2 Votes
1 Answers
15th Feb 2017, 4:08 PM
LUCY AOKO OTIENO
LUCY AOKO OTIENO - avatar
28th Dec 2019, 7:14 AM
Justin Thomas
Justin Thomas - avatar
AUDIO IN HTML
2 Votes
14 Answers
17th Mar 2018, 2:46 PM
Hammad Yaqub
Hammad Yaqub - avatar
13th Jul 2018, 10:05 AM
Alessandra C
Alessandra C - avatar
HTML Audio
1 Votes
2 Answers
9th Jan 2020, 9:20 AM
Jack Sparrow
Jack Sparrow - avatar
12th Apr 2018, 2:15 PM
Warith Vatanaplachaigoon
Warith Vatanaplachaigoon - avatar
Sfml audio
3 Votes
2 Answers
23rd May 2018, 12:51 AM
Coder++
Coder++ - avatar
3rd Nov 2018, 10:38 PM
Joakim Nyland
Joakim Nyland - avatar
11th May 2019, 11:10 PM
Og'abek Rashidov
Og'abek Rashidov - avatar
Vids and audio in html
0 Votes
5 Answers
2nd May 2021, 11:04 PM
Darky
Darky - avatar
Audio src
1 Votes
2 Answers
17th Nov 2022, 2:10 PM
Saddam Hussain
Saddam Hussain - avatar
Html Audio
1 Votes
2 Answers
7th Oct 2018, 4:55 PM
D_Stark
D_Stark - avatar
23rd Dec 2020, 3:51 AM
Maruf Ahmed Shakil
Maruf Ahmed Shakil - avatar
1st Sep 2020, 2:17 PM
anjit pariyar
anjit pariyar - avatar
14th Feb 2018, 10:24 PM
᠌᠌Brains[Abidemi]
᠌᠌Brains[Abidemi] - avatar
22nd Jul 2020, 12:04 PM
QOG
QOG - avatar
30th Jun 2021, 4:17 PM
Sahil Jain
Sahil Jain - avatar
17th Aug 2017, 8:06 PM
Okami
Okami - avatar
29th Apr 2022, 11:22 PM
Shapa
Shapa - avatar
6th Jul 2019, 5:22 AM
Clueless Coder
Clueless Coder - avatar
3rd May 2017, 1:06 AM
Anonymous
Anonymous - avatar
15th Feb 2020, 3:22 AM
Nor'wester 🌪️ 🇧🇩 (INACTIVE)
Nor'wester 🌪️ 🇧🇩 (INACTIVE) - avatar
31st Mar 2020, 3:44 PM
Keith Alcantara
Keith Alcantara - avatar
26th Aug 2018, 11:57 PM
Slavisa
Slavisa - avatar
7th Jan 2019, 12:21 AM
Felipe Queiroga
Felipe Queiroga - avatar
19th May 2018, 8:14 PM
Yesh Jadav
Yesh Jadav - avatar
Audio button?
2 Votes
1 Answers
13th Feb 2017, 7:56 PM
babak
babak - avatar
13th Jun 2020, 1:44 PM
Kayla Onobun
Kayla Onobun - avatar
6th Feb 2022, 9:35 PM
Tahiti🌍Castillo
Tahiti🌍Castillo - avatar
12th Sep 2022, 11:48 PM
Disco Lol
Disco Lol - avatar